Thursday, September 16, 2010

open house

sgt byk open house dr kelmarin sampai la ni...
sedap sedap semuanye..
dgn kesempatan itu aku pun ponteng gak keje arini..haha
smlm pun msuk keje kul 4..
tgk saja gmbr..
x tau nk kata ape dh..

ni di rumah halijah..
kawan aku dr skolah rendah manjoi

location ; sg tapah






 

haaaa...
ni plak umah cik ain...
dia yg pkai tdung pink 2...

location ; taman jati





ni plak kt umah jaja..
anak tokey sempoi corner..=)
time ni org tgh smbhyg maghrib..
xde keje kn kteorg..haha
anyway syok la jgk..

location ; taman kledang






ni kt umah membe aina ngan lijah..
aku x knal pun..haha
1st time aku follow diorg beraya..
nyebok beno aku ni..huhhh
tuan rumah ni yg pkai tdung itam 2..
deme semua pggl kema@akma..=D

location ; chepor


tudiaaaa...
umah si kembo..
aina & farhada..
2 kali aku beraya umah dia..haha
tp xpe suda biasa..
thanx..=)

location ; taman meru




tu je le gmbr utk semua umah yg aku pgi dr klmarin smpai arini..
umah lijah n aina aku dtg 2 kali dgn muka temboknye..haha
aku beraya ni naik kete lijah je..
nest time bt le open house lg..
kwn korg yg aku x knal pun aku nk terjah jgk tau..

No comments: